Reputation Management - beskytte et godt omdømme
16151
page-template-default,page,page-id-16151,page-child,parent-pageid-15978,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

Reputation Management

Bliver du eller din virksomhed svinet til på nettet?

Reputation Management

Hvad er reputation management?

Vi kender alle sammen følelsen af, at vi bør passe på vores ry og omdømme. Det gør vi formentlig fordi, vi ved, at folk ofte dømmer på baggrund af det, de har hørt om en given person. Og det er præcis det samme, der gælder for virksomheder. Hvis en virksomhed først har fået dårlig omtale, kan det være svært at få vendt udviklingen. Derfor kan det være en god idé at gøre brug af reputation management. Reputation management handler om at beskytte eller forbedre sit ry og omdømme på internettet. Det er simpelthen målet med reputation management at skaffe sig selv bedre og mere positiv omtale. For ligesom dårlig omtale skræmmer kunderne væk, tiltrækker god omtale kunderne. Derfor kan det være fordelagtigt at gøre brug af reputation management, da det vil kunne tiltrække flere kunder og derved være med til at øge profitten. Metoderne inden for reputation management kan blandt andet være søgemaskineoptimering, hvor man kan opnå bedre placeringer på Google og derved tiltrække flere kunder.

Hvorfor reputation management?

Ligesom det gælder for enkelte mennesker, kan det gå hårdt ud over en virksomhed, hvis den rammes af dårlig omtale på nettet. Det kan for eksempel gælde dårlige anmeldelser på sider som trustpilot. Og på nettet er det ikke muligt at skelne mellem, hvem der har fortjent et dårligt omdømme, og hvem der ikke har. Hvis du og din virksomhed er ramt af dårligt omdømme, er der derfor kun én ting at gøre: reputation management. Som beskrevet ovenfor bruges reputation management til at give god omtale, der kan opveje den dårlige. Reputation management kan blandt andet gøres ved hjælp af søgemaskineoptimering, hvilket handler om at skabe virksomhedens hjemmesider bedre rangeringer på Google. Når man får gode rangeringer på Google, betyder det, at ens hjemmeside kommer op som det første forslag, når der bliver søgt på et givent søgeord på Google. På den måde kan man gøre sig mere synlig på internettet og derved forsøge at kompensere for den dårlige omtale, som man måske er ramt af. Reputation management er dog ikke kun for dem, der allerede er ramt af dårlig omtale, da det også kan være med til at beskytte et godt omdømme. Hvis du ønsker at brande din virksomhed godt på nettet og gå uden om dårlig omtale, er reputation management derfor vejen frem.

reputation meter
online reputation management

Derfor er vi de bedste

Lyder alt det med reputation management og branding på internettet meget fremmed for dig? Så behøver du ikke fortvivle – det er nemlig her, vi kommer ind i billedet. Vi har stor erfaring med at forbedre og beskytte vores kunders omdømme ved hjælp af reputation management. Vi kender til alle de smarte teknikker og har kompetencerne til at analysere din hjemmeside og sætte ind, hvor der er brug for det. Derved kan vi hjælpe dig med at optimere din hjemmeside, så du bliver mere synlig på Google. På den måde kan du tiltrække flere kunder og øge din profit, og derfor kan reputation management i sidste ende ses som en investering i virksomhedens omdømme.

Er du interesseret? Ring til os på 61 24 24 24 eller skriv os en mail